petak, 26. studenoga 2021.

ŽIVOT HAZRETI ISA-A A.S.

 ŽIVOT HAZRETI ISA-A  A.S.

 

Varidat: « (Hajji bi-ruhuhi) Li ennel ervahi la jattarriu alejhal mevte mejjite bi-džesedihil unsuri ... »

Hazreti Isa a.s. je dušom živ, a tijelom (po pitanju elemenata od kojih se sastoji njegovo tijelo) mrtav. Ali pošto je Ruhullah, njegov ruhanijet je viši od njegovog džismanijeta. I obzirom da je smrt u vezi samo sa tijelom, rečeno je: Hazreti Isa a.s. « - nije umro ». Po pitanju atoma od kojih je nastalo njegovo tijelo, tj. po pitanju materije od koje je sastavljeno njegovo tijelo on ne može ostati živ.

         Bedrededin Hazretleri je uporno govorio: Hazrerti Isa a.s. je živ svojom dušom, jer duši ne može smrt biti kvar. A nemoguće je da Hazreti Isa ostane živ i ne umre kada je u pitanju materija od koje je nastalo njegovo tijelo, jer kada se duše uzvise ka visokim alemima one se odvajaju od svojih tijela kao latif (lijepe). A to se sa istinom slaže, da za visoke aleme duše budu u latif-stanju. Kao što je i ranije objašnjeno tijela su mezahiri duše; dakle to su samo njihove pojave i one su se morale pojaviti u oblicima prikladnim za donji svijet - alemi šehadet.

 

Varidat: « Isa jetedžessed-u kema kane ve junzil-u ahir-iz-zemani ve bi veledihi evlade ... »

 

Zar se ne vidi jasno, kako se Isa a.s. u ahiri zemanu, kao što je i prije bilo, ponovo otjelovljuje, silazi na dunju i dobija sina. O njegovoj smrti je u Kur'an-i Kerimu rečeno: - « Ja Isa , inni muteveffike ve rafi'uke ilejje ve mutahhiruke min-ellezine keferu ... - O Isa, dušu ću ti uzeti, k Sebi te uzdignuti i spasiću te od nevjernika ... » Ali Imran 55;

Ovim ajetom mu Allah kaže da će ga spasiti od elementarnih tabiata, prema tome ovo nam potvrđuje, da od toga momenta on nema potrebe za hranom i pićem. I ajet ne dokazuje da je on živ sa tijelom: -« Ve ma katelehu ve ma salebuhu velakin šubbihe lehum ... - a nisu ga ni ubili ni raspeli, već im se pričinilo. Oni koji su se o njemu u mišljenju razilazili, oni su sami u tome u sumnji. » En-Nisa 157;                                                                                 

Međutim, izvještava nas o tome da je došavši u latif-hal duhovno uzdignut. Jer je on Ruhullah a njegova duhovnost je prema:

 

 

« EL HUKMU-LIL GALIP -Naredba za pobjednika »

 

Smrt ne postoji kada je u pitanju duša i prema tome, ukoliko se bude reklo nije umro, vladajući nad pobjednikom, to ne znači da Hazreti Isa a.s. nije umro sa materijama od kojih je nastalo njegovo tijelo, jer bi to bilo suprotno istini. A ukoliko se kaže da nije umro sa tijelom to će biti protiv ajeta koji je dokaz smrti tijela. Bederddin Hazretleri u nastavku kaže:

         « 800 godine po Hidžri, u snu su mi dvoje njih pokazali tijelo Hazreti Isaa državši ga u rukama i time su mi svojim jezikom željeli pokazati da je on umro » [2]

 

 

[2] Po našem ličnom mišljenju silazak Hazreti Isaa a.s. na zemlju je samo jedan primjer (iz Akmunare u Šam'u). Svi koji su do današnjeg dana uzviknuli «Ja sam Isa», svi su bili uklonjeni, udaljeni, otjerani.

 

Pravi silazak Hazreti Isaa je njegov duhovni silazak na zemlju, a pravilno shvatanje i poznavanje ljudi je Vahdet (Jedan Bog) i Hakikati Muhammedijje. Hrišćanski svijet koji Hazreti Isaa a.s. poznaje kao Allahovog sina, danas se pred sjajnim nurom Islama klanja sa poštovanjem i počeo je shvatati kako je jedina vjera kod Allaha «Islamijet».

 

Nema komentara:

Objavi komentar

SULEJMAN I MELEK SMRTI

  SULEJMAN A.S. I MELEK SMRTI, od sudbine se pobjeći ne može Znate li priču o Azrailu, Sulejmanu i čovjeku kome bijaše kucnuo čas odlaska. T...